​Explorando la Experimentación
de Sustancias en Adolescentes

Capacitación en Espanol 

Explorando la Experimentación
de Sustancias en Adolescentes
(NSET)

Una capacitación gratuita de dos horas para padres y tutores, que ofrece información y apoyo para padres o cuidadores cuyo adolescente está experimentando con alcohol, marihuana, vapeo y otras sustancias.

 

  • Interactivo, sin juicio y práctico

  • Desarrollado por profesionales en la prevención del uso de sustancias en adolescentes

  • Impartido por capacitadores comunitarios 

  • Sostenido por Zoom:

1) Mié. 28/10 de 5:30-8:30pm

2) Mié. 18/11 de 5:30-8:30pm

Upcoming Events

  • Navigating Substance Experimentation in Teens (3)
    Online Event
  • Explorando la Experimentación de Sustancias en Adolescentes (NSET) (2)
    Evento virtual por Zoom
  • Navigating Substance Experimentation in Teens (4)
    Online Event
  • Explorando la Experimentación de Sustancias en Adolescentes (NSET) (3)
    Evento virtual por Zoom
  • Navigating Substance Experimentation in Teens (5)
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  • Explorando la Experimentación de Sustancias en Adolescentes (NSET) (4)
    Evento virtual por Zoom
  • Navigating Substance Experimentation in Teens (6)
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  • Explorando la Experimentación de Sustancias en Adolescentes (NSET) (5)
    Evento virtual por Zoom
  • TBD
    DEMO Navigating Substance Experimentation in Teens
    Online Event
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* Healthy Kids Colorado Survey 2019, Jefferson County data; **Jefferson County CTC Youth Town Hall data 2019 & 2020.

 

This project was created by the Jefferson County Communities That Care coalition and is housed within Jefferson County Public HealthThis resource was developed with funding from a Communities That Care grant from the Colorado Department of Public Health and Environment, a grant from Community First Foundation and a Drug-Free Communities grant from the Office of National Drug Control Policy and Substance Abuse and Mental Health Services Administration, U.S. Department of Health and Human Services. The views, policies and opinions expressed are those of the authors and do not necessarily reflect those of the grant providers.